Wednesday 11 January 2012

Lifeless UIA

Harini first day attend class di UIA. Hihhohiho. Pukul 9 ade kelas dengan madam mazbah. Haha. Kena introduced diri sendiri. And yeah seperti biasa aku nervous -,- Pastu madam tanya nak jadi apa. Aku cakap nak jadi Lecturer in UIA. Phheeeww. Tue je kot jawapan selamat. kang kalau aku ckp nak jadi lawyer kan banyak pulak soalan dia. and sor far sor good la. Hope madam best ajar kiteorang. Hihohiho. Pastu pergi kelas arab kat mana eyh ? S 3 ape ntah. tunggu ustaz tak masuk2. Ahaha. nama ustaz tu , ustaz elhadi kot tapi aku selalu panggil elbany. haha. Aku punya la excited nak jumpa orang sudan. Well aku taktau la dia org sudan ke tak. haha. ntah tunggul a kelas esok la.

Okay pastu buat benda bodoh pasal Add Drop session. memang panjang cerita and memang aku malas nak cerita. Yang pasti kakak pakai baju ungu yang jaga kat labcomp tu aku dendam dengan dia. Haha. Biar aa. Hope tak jumpa dah pasni. Amin.

Okay pastu aku ade kelas pukul 2-4. Which is understanding islam Anddddddddd Aku the only one budak law yang tersesat sebab aku lambat reg -,- sumpah sedih tapi aku sabar sebab aku tau ade hikmah. and clasmate aku yang laen sumenye dari Nilai -,- What the ? Ergh. Okay aku sabar je. And yang bestla takde lelaki woo. Hahha. terasa mcm kat Stf balik. hIiho. belajar dengan bro el. Sumpah aku ingat dia org sudan sebab nama dia ahmad el ape ntah but then dia org kelantan weh -,- haha. Kelas dia agakla interesting sebab yela dia lelaki. And aku senyap je pon. Malu kot aku sesat sorang2. Clasmate yg laen semenye dh kenal each other. Aku je mcm sorang2. Sedih kan ? Tapi aku tk nangis, malas nak layan. Tpi subject UI ni mcm best woo. ntah. aku suka. pasal islam. mendalami orang ni. hihihi.

Okay tadi pukul 8.15 ade mcm briefing pasal legal skill. Haha. sumpah agak best org yang dia jemput. ahha. nak doe jadi kaya macam diaorg. jadi lawyer style gak en ? Haha. ntah aku tatau nk jadi ape. i just keep my option open. cewaahh. haha. yang paling penting aku belajar dri briefing tu is CONFIDENT kena ade. pheeww. benda ni la yang susah. aku ni low skit confident nye. nak ckp kat lecturer aku nk pegi toilet pon aku segan silu -,- menyampah dengan diri sendiri pon ade. haha.okay tu jela yg aku nk cerita. actually byk lagi tapi kang aku nk buat research jap ni *semangat sem baru. haha. Okay tu je. Tatata loveheart

P/S: aku sentap kalau aku dapat tahu ade org tak reply text aku tapi reply text org laen. Aku sentap tau. Aku taknak doe block kau kali ketiga punya. :) Suka hati kau la kan.malas aa nk pikir. bye

No comments:

Post a Comment