Thursday 24 July 2014

Setelah lama menyepi...

HAHAHAHAHAHA okay setelah digelak tawakan oleh seseorang mengenai blog aku, jadi aku pun menguatkan segala  sel-sel otak aku untuk membaca semua entry2 aku dulu, anddddddddddddddd aku tergamam, terkesima, terkedu, terspeechless....

ADAKAH ITU AKU ??? ADAKAH ITU INTANNNNNNN ? *Ulang suara,pakai mic, ADAKAH INTU AKU ?!!!


Oh emm gee. Malunyaa aku !!!!! Apakah !!! Shadap, tetiba aku rasa laptop depan muka aku ni pun tengah gelakkan aku wuuuwuuu. Sobs sobs. Lawak wei, kelakar gila aku dulu. So tak matang isnt it ? Okay fine sekarang pun tak matang lagi but at least aku sekarang takdelah menulis cam haram cam bodoh gilaa. Hahahahaha malunya. So lepas aku baca balik semua entry2 aku, aku pun tengokla follower2 aku, OMG, you guys still there !!! *pasang lagu Im still here by vertical horizon* Still 25 followerss, tak berkurang malah makin bertambah satu !!!! KORANG BETUL2 PEMINAT INTAN JASMAY KEEEEEEEEE ?!!! KORANG BETUL2 SAYANG AKU KEEEEE ?!!! IF YES, SAY HEY HEY HEY *hey hey hey* OMG kuatnya korang jerit...hehehehe im touched *Okay pasni aku yakin, followers aku makin berkurang lepas baca post perasan aku ni. Hehehehe. Ala rasa retis pulak.

Okay jujur sebenarnya kan, haha tujuan aku buat blog ni dulu, sebab aku ingat aku ada potensi jadi BLOGGER FEMES. Kah ! Aku tau blogger2 femes semua dapat income kan each time blog dia diview. Plus, sebab zaman dulu blog2, ni tgh UP (according to zaman) so aku pun tryla nak jadi UP jugak. Tapi tak UP UP pon, makin down adalah. Hahahaha. Yes, aku ingat lagi aku cakap dekat mimi. "Meyh, aku nak aktif berbelog, aku akan cuba bagi nasihat dlm percintaan, so nanti blog aku famous, and aku jadi famour mcm si polan2. Tapi jgn risau meyh, aku tak lupakan kau, kau support aku eh" KAH ! Tapi aku musykil satu benda, bukan supposenya blog aku ni ada lagu Ombak rindu ke as background music dulu ? Hahahaha syukur ya Allah !! Kau jaga aib aku drpd terus dimalukan oleh kawan2 aku sekarang. Tak pasal2 aku dicop minah jiwang karat. Ombak rindu kotttttt yuckssssssss ! Sungguh tak sesuai dengan image macho aku sekarang.

TAPI, bila aku tgk entry2 aku, aku senanya ada bakat jugak kan ? Kemain bagi nasihat pasal cinta. URGH POYO, konon nak jadi mcm DJ LIN from Suria/Sinar fm yang kita selalu dgr tu malam2, pasal org heartbroken. hehehe. Haih wahai intan zaman noob, intan zaman modern malu dengan kau.
Sungguh ni, tak tipu.


Okay now, aku nak tunjuk dekat korang something :


CANT YOU SEE THAT ?! *gaya john cena* AKU ADA 817 PAGEVIEWS !!!! Omg, kalau la aku teruskan berblogging, mesti aku dah jadi famous amos mcm Hamis Zalikha tau. Haish ruginyaaaa. One of the biggest regrets in my life wuuuwuuu. So aku nak cakapnya, aku ni mmg darah keturunan femes, just aku malas je. Hmmmmmm tengoklah, kalau aku rasa nak berblog lagi, aku update la. Since ramai yang seronok baca blog aku ni *Based on facts okay.


On the other hand, let bygones be bygones kan. Maybe aku patut move on to the new phase. Which aku dah matang, and berblog ni is so childish for me.  So tengokla camne. but i will make sure, apa yg aku tulis TAKKAN LAGI MEMALUKAN mcm dulu2. Sobs.


                                                                                                                                       Got to go,
                                                                                                                               Jsmy *eceh bajet*

No comments:

Post a Comment