Tuesday 15 September 2015

Assalamualaikum semua !

Hai hai hai, yes intan disini. Rasanya dah lama sangat tak update blog ni. Bukan apa, busy sangat k. ok dah. Sebenarnya, harini sangat bosan dan esok public holiday which is malaysia day ! Yippie. so boleh tidur lambat, so while waiting movie dekat megashare.com dah habis buffer, kita pun berbelog dululah ye.


So.

Apa topik malamni ?

....................
....................
....................

Sebenarnya tatau nak cakap apa :p

Hehe, janganlah marah. Jap ek nak pikir sat.

(setahun kemudian)

(to be continued)

 p/s : Mana2 followers yg nak tanya soalan or ada topik untuk aku bebelkan tak kesah la pasal apa ke, serious, pm me. And like seriously, aku pandai kot bagi nasihat kat org. Pasal apa je korang nak okay. Cinta ? Kerjaya ? Kehidupan ? Masyarakat ? Persahabatan ? or even topik pasal oxygen dan anai anai pun boleh. Sebab aku suka bebel, and will always ada idea nak bebel apa apa.

Eceh, aku tau gaya aku tulis camni acah2 aku ni blogger famous je hihihi. Tengoklah, aku bet lagi 2 tahun pun, takkan ada org dm aku. hehe. Okay dah. Nak tgk movieeeee. Bye followers ku yang setia hingga hujung nyawa. Love you xoxo.

No comments:

Post a Comment